Sunday, July 29, 2012

Baka - cestitke baki za rodjendan

Kad god su me moji mama i tata kritikovali uvijek bi nasao mir u tvome krilu. Srecan rodjendan najboljoj baki zeli njen unuk/a.

Bajke koje si mi citala uvijek ce ostati u mome srcu, trudila si se i izvela si me na pravi put. Hvala ti za sve. Srecan ti rodjendan bako.

Nikada nisam mogao rijecima izraziti ljubav prema tebi bako. Na najjednostavniji nacin si me ucila najvaznije lekcije u zivotu, sa neznosti koju samo baka moze osjecati prema svom unuku. Srecan ti rodjendan bako.

1 comment:

  1. Draga bako želim ti sretan rođendan
    Tvoja najdraža unuka!! <3 :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Rodjendanske zelje cestitke za rodjendan sms poruke

Najbolje sms poruke, cestitke i zelje za rodjendan pronadjite i posaljite vasem momku, devojci, drugarici, sestri, ocu, majci, prijatelju, bratu. Procitajte i ostale cestitke i sms poruke.

Nadamo se da ce vam se svidjeti i da cete uzivati na nasem blogu.